Toys!

Har utökat min utrustning lite... Hittade en gammal Zeiss Ikon mellanformatskamera som använder 120mm film hemma hos farmor och farfar! Coooolt! Och sen plockade jag fram fars gamla Nikon fm analoga för vanlig 35mm film. Är inne på att lära mig fotografering från GRUNDEN nu :P Ska investera i ett framkallningsset också så jag slipper skicka rullarna till någon affär sen :) kan bli spännande! På önskelistan står även en Diana+ fisheye Lomography kamera....

Vi får se vad som händer... Juste började en foto utbildning i måndags på Sthlm universitet också... kan bli spännande!




PEACE!

Kommentarer
Postat av: Padre

Så jävla retro.......snygga kameror,köp film,kolla hur man gör,jag robbar Kenty på allt vaa framkallningsgrejer heter.......köper till om de fattas grejor(istället för blaska)....bomshakalak

2010-11-03 @ 18:18:18
Postat av: Samo

fett, kör hårt!

2010-11-08 @ 23:27:01
URL: http://endlesshype.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0